This is a sample page.

Overview

Na het openen van de zak zijn onze boilies 6 maanden houdbaar. Na deze 6 maanden verloopt de garantie. De boilies kunnen dan harder uitvallen dan wanneer deze zijn aangekocht. Er kan natuurlijk altijd een fout zitten in een bepaalde batch. Indien dit voorkomt zullen wij in overleg met de klant u aankoop bedrag terug storten of een nieuw product opsturen.

Deze producten zullen wij niet terug nemen:

  • cadeau-bonnen ouder dan 2 jaar
  • Open zakken boilies.
  • kannen liquid die zijn geopend
  • Kapot gegooide lood vervangers/ loden

Bij het retourneren van de producten verrekenen wij de helft van de verzendkosten bij de klant.

Om uw product te kunnen retourneren, Dient u een kopie van uw aankoop mee te sturen.

Wacht met uw product terug sturen voordat u schriftelijk toestemming heeft gehad van ons.

Refunds

wanneer uw product is aangekomen en geïnspecteerd, zullen wij u een mail sturen dat wij uw product hebben ontvangen. U zult ook een email ontvangen wanneer wij u een nieuw product terug sturen of u geld terug betalen.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Hulp nodig?

Contact ons op Carpcenteruithoorn@outlook.com. voor vragen related to refunds and returns.